torstai 27. elokuuta 2015

Räsymattosukat


No siis joo...en ees sano täällä blogissa, minkä annoin sukille nimeksi...mut siis....aika näköiset. Toi vihree on oikeesti limenvihreä....aikaslailla samaa väriä, kun tuo sukkien alla oleva viltti....mut kuvatessa sit värit taas vääristy. Aikas kamalat tuli...mietin kokoajan kun kudoin, et teenkö nää oikeesti valmiiks....ja näköjään tein. Sit taas musta noi raidat ei erotu sukista todellakaan ihan noin selvästi....johtuu varmaan siitä, kun pohjaväri tosiaan on tuollanen viltin värinen, mut toi sen päällä olevat sukat vaan tuli kuvassa noin vaaleeks. Vähän pelkäsin meinaan kuvatessa, että erottuuko koko sukkia. Mut kyl mä näitä aion pitää...ehkä... joskus! Mulla on kyl kaapissa aikas monet sukat odottamassa käyttöön ottoa....mut niin on kyl käytössäkin olevia sukkia PALJON...just pesin tusinan verran omia villasukkia ja voin kertoo, että kaapissa on varmasti ainakin samanverran vielä...ellei enemmänkin käytössä. Ja tosiaan monet on vielä korkkaamatta...mut korkkaamattomia oon sit aina välillä antanut tyttärille tai yllättänyt jonkun. Ja eihän koskaan voi tietää, kauanko sormet kestää käsitöiden tekoa. Mut koska tuota raitalankaa jäi 2 tuollasta nöttöstö, niin tein niistä vielä isännälle sukat yhdistettynä mustaan....niistä tuli ihan mun väriset....harmi, kun ne ei oo mun. Lataanpas tänne nekin sukat samantien.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti