torstai 27. elokuuta 2015

Räsymattosukat


Tässä nämä isännän räsymattosukat on....ne on niiiiiiiin mun väriset. Ja ainut syy, miks tein niistä isännälle oli se, että kun mun kaapissa on jo niin paljon villasukkia+ toisessa kaapissa pusseissa käyttämättömiä vielä lisäksi. Mä saattaisin saada ainakin varret noista itselle, jos teräosan tekis mustalla....ja voin kertoo, et sellaset polttelee. On mulla yhdet sukat käytössä tuosta raitalangasta...pelkästään siitä....mut siitä tuli niin kiva mustan kans. Mulle tuli sukista mieleen ihan täytelakut...namskis. Paitsi etten saa sellasia enää koskaan syödä, ellei joku ala tekemään niitä gluteenittomina. Mut joo...näistä sukista tykkään...paljon! Ehkä mun pitää ne haaveilemani sukat ja varret tehdä jollekkin omista pojista...vaikka ne kyl pitää tosi harvoin villasukkia, kun mulla taas on villasukat aina jalassa, ellei oo niin lämmin, että kuljen avojaloin. Hyödyllisemmät ne sukat kuitenkin miesten koossa olis....kun mä en oikeesti tarvis uusia. Jos odotan jotain ihanaa uutta mallia ja sit teen vasta itselle sukkia...siihen asti muille...huoh! Rankkaa, kun tykkään kutoo naisten sukkia ja sit se on itseltä yritettävä kieltää. Neuloosista selvästi kärsin. :D Isännälläkin nyt 3:t uudet sukat korkkaamatta. Kukahan mun pojista suostuis pitämään villasukkia....hih-hii! (kai nyt joku?!?) Voihan neuloosi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti